اپلیکیشن روبیکا؛ اسپانسر برنامـه های نوروز ۹۷

برنامـه های نوروزی ۹۷ از تلویزیون؛ اسپانسری بـه نام اپلیکیشن روبیکا دارد. تاریخ قرعه کشی ۷۸۰ برنامه حالا خورشید که تا قبل از این کمتر نام اپلیکیشن روبیکا را شنیده ایم. تاریخ قرعه کشی ۷۸۰ برنامه حالا خورشید با معرفی اپلیکیشن روبیکا درون برنامـه های نوروز ۹۷ سعی مـیکنیم کـه در اینجا معرفی این اپلیکیشن را داشته باشیم:

معرفی اپلیکیشن روبیکا

اپلیکیشن روبیکا (Rubika)، تاریخ قرعه کشی ۷۸۰ برنامه حالا خورشید اپلیکیشنی جامع به منظور محتوای صوتی و تصویری است. از جمله سرویس‌های این اپلیکیشن مـی‌توان بـه ارائه موسیقی، فیلم و سریـال، خدمات پرداخت، محتوای آموزشی و غیره اشاره کرد.

در حال حاضر ارائه دهندگان محتوای دیجیتال، محتوای صوتی، تصویری و ویدیویی خود را از طریق اپلیکیشن‌های مختلفی ارائئه مـی‌دهند و کاربران نیز مجبورند به منظور دریـافت و استفاده از این سرویس‌ها، اپلیکیشن‌های مختلفی را نصب کنند. درون روبیکا همـه این محتواها به‌صورت یکجا درون دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت و کاربران مـی‌توانند بـه راحتی بـه حجم وسیعی از موسیقی، فیلم و سریـال دسترسی داشته باشند.

  • با روبیکا، مـی‏توانید بـه دنیـایی از فیلم و سریـال و برنامـه‏های مورد علاقه خود بر روی همـه دستگاه‌های دیجیتال موبایل، وب و تلویزیون‌های هوشمند دسترسی داشته باشید.
  • سرویس پرداخت روبیکا، امکان ایجاد کیف پول، پرداخت قبض، خرید شارژ و سایر خدمات ارزش افزوده‏ مالی مثل مدیریت حساب شخصی، پرداخت دنگی و … را به منظور شما فراهم کرده است. همچنین فروشندگان کالا و خدمات قادر خواهند بود با استفاده از درگاه‏های لینک‏های پرداخت ارائه شده توسط این سرویس، امکان پرداخت درون برنامـه‏ای سهل و ایمن را به منظور مشتریـان خود فراهم آورند.
  • در این خدمت از اپلیکیشن روبیکا مـی‏توانید از طریق موبایل خود با برنامـه‏های تلویزیونی درون تعامل باشید
  • در روبیکا بـه دنیـایی از موسیقی با بهترین کیفیت دسترسی دارید و مـی توانید لیستی از آهنگهای مورد علاقه خود ایجاد کنید.
  • آموزش الکترونیکی، دسترسی بـه منابع و محتواهای گسترده آموزشی، شرکت درون کلاس‌های درس برخط (on-line) با امکان پخش مستقیم و زنده و حضور درون دوره‏های آزاد انبوه برخط (MOOC)، همـه و همـه درون سرویس دنیـای آموزش روبیکا گنجانده شده‏اند.
  • با سرویس رسانـه تصویری روبیکا، امکان انتخاب ترتیب پخش برنامـه‏ها یـا توقف و پخش مجدد آنـها را داشته و همچنین مـی‏توانید از مشاهده برنامـه‏های پخش زنده اینترنتی تلویزیونی لذت ببرید.

اپلیکیشن روبیکا

اولین روش مراجعه بـه وبسایت روبیکا است.          rubika.ir

روش دوم مراجعه بـه کانال تلگرام روبیکا است.       برای مراجعه بـه کانال روبیکا اینجا کلیک کنید

روش سوم به منظور دانلود این اپلیکیشن درون سیستم عامل اندروید مـی‌توانید با شماره‌گیری کد #۷۸۰* این اپلیکیشن را دریـافت کنید کـه در ادامـه شاهد مراحل انجام این کار هستید.

۱. درون ابتدا با استفاده از تلفن همراه خود، کد دستوری #۷۸۰* را شماره‌گیری نمایید.

۲. بعد از شماره‌گیری کد فوق صفحه جدیدی برایتان بـه نمایش درون مـی‌آید. گزینـه اول “روبیکا” است. درون بخش مورد نظر، عدد ۱ را وارد کرده و روی دکمـه SEND کلیک کنید.

۳. درون صفحه بعد نیز عدد ۱ را وارد کرده و به مرحله بعد بروید.

۴. درون این مرحله، کار با سامانـه هف هشتاد بـه پایـان رسیده است. درون این مرحله، اندکی منتظر بمانید، که تا لحظاتی دیگر، پیـامکی حاوی لینک دانلود به منظور شما ارسال خواهد شد.

۵. درون ادامـه، پیـامکی همانند تصویر مرحله پنجم برای‌تان ارسال خواهد شد. روی لینک ارسال شده کلیک کنید.

۶. با کلیک روی این لینک، بـه کانال تلگرامـی روبیکا هدایت خواهید شد. با کلیک روی لینک مربوط بـه rubika_1_0_4.apk، مـی‌توانید این برنامـه را به منظور گوشی اندرویدی خود دریـافت کنید.

تصویری از اپلیکیشن روبیکا

در موج باز بخوانیم: 

امتیـاز دهید: : تاریخ قرعه کشی ۷۸۰ برنامه حالا خورشید




[اپلیکیشن روبیکا؛ دانلود اپلیکیشن روبیکا | موج باز تاریخ قرعه کشی ۷۸۰ برنامه حالا خورشید]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Thu, 19 Jul 2018 03:45:00 +0000